David Kirš, SEO ve společnosti Mioweb. David je mimo jiné zkušeným propagátorem on-line podnikání a lektorem webinářů. V současné době vede svůj webinář zaměřený na tvorbu webových stránek, Nový web jinak určený pro nové i stávající podnikatele a nejen je.
Pokud se rozhodnete s podnikáním začít nebo jej zefektivnit, budete potřebovat být vidět i v online prostoru. Právě webové stránky jsou důležitým reprezentačním prostorem každého nejen internetového podnikání. Ať už nabízíte své produkty na e-shopu, píšete blog nebo skrze svůj webový prostor produkujete vzdělávací kurzy. Právě vám tento webinář Davida Kirše přinese potřebné informace k tomu jak začít znovu a vytvořit si skvělé webové stránky.
Když už se konečně vydáte na cestu si svůj vlastní web vytvořit. Stojíte před nelehkými otázkami. Kolik vás to bude stát? Dáte přednost odborníkovi, programátorovi? Uděláte si to sami a využijete dostupné nástroje na internetu? Nebo dáte šanci svému nejlepšímu kamarádovi, který webové stránky dělá pro radost? Inspiraci, kterou cestou se vydat a jak se správně rozhodnout, aby vaše podnikání mělo ten očekávaný směr pro vás mohou být knihy uspěšného autora Richarda Kocha.
Pokud si zvolíte odborníka, programátora, budete mít jistotu, že dostanete produkt, který chcete, ale s každým vaším požadavkem roste cena služby. Navíc musíte řešit otázku, zda máte vyřešena všechna práva k webu, kdybyste se náhodou v budoucnu rozhodli web spravovat sami. Tedy sice ušetříte čas, ale ne peníze. Otázkou potom zůstává, kolik vás budou stát aktualizace a nové celkové úpravy webu.
V případě, že preferujete si webové stránky vytvořit sami, strávíte spoustu času výběrem vhodné šablony. Pokud nevládnete znalostí angličtiny, váš výběr bude mnohem více omezen. Například zvolit si správnou šablonu ve WordPressu, může trvat. Navíc je potřeba ji správně nastavit a mnoho funkcí vás bude stát další náklady. Kromě tohoto musíte rozumět tomu, co je to hlavní stránka, záhlaví, zápatí atd. Kam dát logo a podobně. S funkcemi Mioweb se vám však toto nestane, je jednodušší a přehlednější.
Když využijete nabídky kamaráda, ze začátku můžete být nadšení, avšak s přibývajícím počtem požadavků může klesat nadšení vašeho kamaráda, které vyvrcholí jeho vyhořením, nechutí na vašich webových stránkách dále pracovat a pro vás tedy návrat do výchozího bodu.
Ať už tak či onak, vždy můžete začít alespoň s tím, že si vytvoříte svou online vizitku. Ano, vizitku. Avšak v dnešní době internetu již nestačí vizitka v papírové formě. Webové stránky vám pomohou spojit se s vašimi zákazníky a zároveň být vidět i pro zákazníky potenciální. Inspiraci, jak na to efektivně můžete najít například v knize Richarka Kocha 80/20. Aneb jak vytěžit maximum z minima vydané energie.
Skvělým případem dobře zvolených webových stránek, tedy jednoduché a přehledné vizitky, obsahující informace o vašich schopnostech, produktech či službách,jsou webové stránky Míši Greškové. I Míša vám ve svém e-booku poradí, jak se dopracovat k webu, který opravdu prodává.
Řekněme, že jste již na startu k cestě za vlastním webem. Rozhodnutí o tom, jak to uděláte, již máte.Většina z vás si zvolí cestu efektivního výsledku s minimem nákladů. Tomuto požadavku odpovídá budťo WordPress, který je zdarma, ale uživatelsky není tolik přehledný. Nebo Mioweb, který je přizpůsoben požadavkům českého trhu. Je tvořen v českém jazyce a má k dispozici velké množství šablon pro jednoduchou, rychlou a efektivní tvorbu webu.
Chcete si vytvořit nový designový blog, kde budete shromažďovat a publikovat své myšlenky? Potřebujete přehledný e-shop během pár minut? Chcete prodávat své vzdělávací kurzy s maximem výnosů? Tak přesně takové šablony a mnoho dalších najdete ve funkcích Miowebu. O tom, jak s Miowebem začít pracovat, se dozvíte ve webináři Davida Kirše.
Navíc, což je unikátní, Mioweb nabízí i 21 tipů pro SEO. Tedy funkci, která vám pomůže vaše příspěvky na webu nastavit tak, aby byly kompatibilní a snadno vyhledatelné ve většině internetových vyhledávačů a sociálních sítí. Tedy abyste docílili, co největšího oslovení svých současných či potenciálních zákazníků a byli jste vidět.
Webové stránky již máte nebo jste si zakoupili unikátní balíčky Miowebu od Davida Kirše, ale chybí vám relevantní informace, jak produktivně podnikat nebo jak své stávající podnikání zefektivnit? V první řadě si musíte nastavit smysluplné CÍLE. Pokud nevíte jak,můžete využít nabídky zkušeného podnikatele a konzultanta Tomáše Greška a stát se konečně produktivním podnikatelem/podnikatelkou. Vytvořte si SMARTEEST+ Cíle, vašeho produktivního podnikání nebo úspěšného webu.
V komentářích se s námi můžete podělit o odkazy na vaše weby. Budeme rádi, když nám napíšete, jak vám vydělávají nebo co byste potřebovali případně zlepšit.