NIELSEN
Nielsen je globální výzkumná a analytická společnost, která poskytuje nejkomplexnější a nejdůvěryhodnější pohled na spotřebitele a trhy napříč celým světem.
Náš přístup propojující Nielsen data s dalšími zdroji informací umožňuje klientům po celém světě pochopit, co se děje právě nyní, co se bude dít v budoucnosti a jak nejlépe těchto znalostí využít
WEBINÁŘE společnosti NIELSEN
Jak koronavirová pandemie ovlivnila český a slovenský maloobchod a jaké jsou možné scénáře života po covidu? Už několik týdnů žijeme s omezeními a sociálním odstupem. Spotřebitelé změnili své nákupní zvyklosti a situaci se přizpůsobili.
PROJEKTY společnosti NIELSEN
MALOOBCHODNÍ AUDIT
CO MĚŘÍME
Měření toho, co spotřebitelé a zákazníci nakupují a jak se chovají, je základem služeb společnosti Nielsen.
Nabízíme unikátní soubor nástrojů, které měří klíčové trendy na trhu na úrovni kategorií a jednotlivých výrobků. Pro měření používáme data z tisíců obchodů.
JAK TO DĚLÁME
Poskytujeme kontinuální monitoring prodejů výrobků spotřebitelům. Primárně využíváme skenovaná data z řetězců, která doplňujeme auditem obchodů.
Měření toho, co spotřebitelé a zákazníci nakupují a jak se chovají, je základem služeb společnosti Nielsen.
Nabízíme unikátní soubor nástrojů, které měří klíčové trendy na trhu na úrovni kategorií a jednotlivých výrobků. Pro měření používáme data z tisíců obchodů.
JAK TO DĚLÁME
Poskytujeme kontinuální monitoring prodejů výrobků spotřebitelům. Primárně využíváme skenovaná data z řetězců, která doplňujeme auditem obchodů.
Více informací →
ANALÝZA TRŽNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ
CO MĚŘÍME
Většina inovačních procesů začíná mnoha nápady, které musí být utříděny a prioritizovány.
Pomůžeme Vám zúžit množství konceptů na ty, které budou mít největší šanci na úspěch. Pomůžeme Vám vykalkulovat a eliminovat riziko spojené s jednotlivými novinkami.
JAK TO DĚLÁME
Pro odhad úspěšnosti novinky na trhu používáme vlastní metodu dvanácti faktorů.
Většina inovačních procesů začíná mnoha nápady, které musí být utříděny a prioritizovány.
Pomůžeme Vám zúžit množství konceptů na ty, které budou mít největší šanci na úspěch. Pomůžeme Vám vykalkulovat a eliminovat riziko spojené s jednotlivými novinkami.
JAK TO DĚLÁME
Pro odhad úspěšnosti novinky na trhu používáme vlastní metodu dvanácti faktorů.
Více informací →
MONITORING NOVINEK
CO MĚŘÍME
Dáme Vám odpovědi na tyto otázky:
Jaké nové výrobky mám uvést na trh, aby celkové prodeje mého portfolia rostly?
Jaký vliv má změna ceny jedné značky na celé mé portfolio?
Jaký je vliv konkurenční novinky na mé portfolio?
Dáme Vám odpovědi na tyto otázky:
Jaké nové výrobky mám uvést na trh, aby celkové prodeje mého portfolia rostly?
Jaký vliv má změna ceny jedné značky na celé mé portfolio?
Jaký je vliv konkurenční novinky na mé portfolio?
Více informací
NOVINKY NA BLOGU
Star Interview - cesta pro vaši inspiraci Hledáte inspiraci pro svůj byznys? Navštivte youtube kanál Michala Cílka…
Celý článek David Kirš, SEO ve společnosti Mioweb. David je mimo jiné zkušeným propagátorem on-line podnikání a lektorem webinářů.…
Celý článek Jak využít sociální sítě k předvídatelnému navýšení tržeb, o tom pojednává webinář zkušeného obchodníka, odborníka na sociální…
Celý článek